Zdobení těla (pokrač.)

15.02.2013 14:40

Tetování

Markéta Habrová (7.)

Proti tetování nemám žádný problém, ale nesmí ho být na těle moc je to potom divný.

Třeba jenom na krku, ale když to někdo nosí po celém těle, to je „strašný“. Mě se třeba líbí, jak holky nosí na zádech nad kalhotami, to je hezký, ale třeba celá ruka to je „hnus“!!!

Já bych chtěla tetování, ale jenom malinké. Místo tetování, tak radši piercing, to je hezký. Vždy když bych chtěla, tak si to sundám, ale tetování už nesundám ….!!! Můj názor je na to teda tetování asi nééééééééé!!! Ale každý jsme nějaký, někomu se to líbí a někomu ne!!! 


(třeba tohle je hrůůůůůza!!!)

 

Tetování

Ríša Kočí (6.)

Tetování je někdy hezká věc, ale i bolestná. Já bych chtěl nějaké tetování, ale jen malé na rameno. Ale na druhou stranu se bojím, že to bude bolet. Odrazují mě totiž od toho videa a fotky na internetu, takže moc nevím, ale takové tetování z heny, to by mi nevadilo, protože to prý nebolí. Sice moc dlouho nevydrží, přibližně tak měsíc, dva, ale to nevadí. Takže já kdybych si měl vybrat  tetování, tak chci henou, je to pro mě lepší.

(takové by se mi líbilo)

 

Tetování

Míša Ivaniczová (6.)

Já bych chtěla nějaké malinké tetování. Třeba kytičku nebo motýlka něco kolem 3 - 4 cm víc asi ne, protože se mi moc nelíbí, když má někdo nějaké velké tetování. Já teda říkám, že bych si asi udělala malé tetování. Nejradši bych si asi vzala motýlka.  Je asi nejhezčí ze všech co jsem viděla. Já radši ta malinká tetování. Asi si ho nechám udělat tak v 19 letech, nevím to moc jistě.

Nechápu lidi, co si chtějí udělat velké tetování přes celé tělo nebo přes celou ruku. A nejhorší, co se mi nelíbí, když je to přes záda, jako kdyby z nich něco vylézalo, je to hrozné aspoň pro mě.