Zahájení školního roku (jak ho vidí žáci)

05.09.2013 07:40

Začalo to dne 2. září, kdy se celá škola sešla na školní zahradě, kde nám paní ředitelka Jitka Rudolfová představila nové učitele, byli 2 noví učitelé, pan učitel Miloslav Kolář a nová paní učitelka Kristina Salačová. Potom se nás ptala, co je nového na školní zahradě - bylo tam toho hodně - stříška nad schody, opravené schody, zahrada je celá ozdobena různými kameny a vypadá to spíš jak hřiště. Máme tam 2 nové králíky a králíkárnu. Je tam prostě hodně nových věcí. Pak  paní starostka řekla proslov a my se přesunuli do tříd. Tam jsme si s paní učitelkou a spolužáky povídali o  tom, co jsme dělali o prázdninách a jak jsme si to užili. Také jsme měli novou třídu. Mé pocity před zahájením školního roku? Moc jsem se těšila za mojí paní učitelkou Kateřinou Dobiášovou, je to totiž nejhodnější a nejmilejší paní učitelka (ne, že by ostatní nebyli hodní a milí.) Také jsem se těšila hlavně na kamarádky a kamarády. Nevím, jak mám poděkovat, protože tato škola, i když  nevypadá nejlépe, tak se snaží ty děti povzbudit a podpořit. Mě povzbudila, jsem ráda, že nejsem třeba v Karlových Varech, protože tam je tolik dětí, že si ani nepamatujete jejich jména. Toto je vše o zahájení školního roku.

Ivaniczová Michaela, 7. ročník