Výstava středních škol a učilišť v Sokolově

26.10.2013 11:13

Dne 25. 10. jela 8. a 9. třída na výstavu škol a prohlídku ISŠTE do Sokolova. Vyjeli jsme autobusem v osm hodin a cestou jsme vzali žáky školy z Horního Slavkova. Když jsme přijeli do Sokolova, šli jsme k budově ISŠTE , kde na nás čekal student, který nás po škole provázel. Poté, co jsme vešli dovnitř, připadala jsem si jako mravenec oproti ostatním školákům z ISŠTE. Potkali jsme tam i Péťu Maňase a Libora Svačinu, naše bývalé žáky.

Ze šaten jsme se přesunuli do hlavní chodby, kde mě nejvíce zaujala patra. Byly to různé balkónky v různých tvarech uprostřed každého patra, takže se dalo vidět odspoda až nahoru a naopak. Střecha školy byla prosklená a budova měla osm pater. S naším průvodcem jsme vyjeli do 6. patra a šli do učebny chemie a matematiky.

 Po prohlídce školy jsme se přesunuli do tělocvičny, kde byla výstava škol Karlovarského kraje. Byla tam spousta žáků a při okrajích stály stánky, u kterých učitelé nebo studenti představovali své školy. Také rozdávali letáčky s bližšími informacemi o škole. Vzala jsem si od každé školy jeden leták, a protože jsem jich měla hodně, dala jsem si je k paní učitelce třídní. Nakonec jsem je u ní stejně zapomněla. Výstava se mi moc líbila.


Flaksová Sabina, 9. ročník