Výlet do přírody

07.11.2012 07:44

 

 

Autor: Tereza Farmačková, 9. ročník 

 

V pondělí 22. 10. 2012 jsme se zúčastnili (8. a 9. třída) menšího školního výletu v rámci tělesné výchovy. Bylo to pěší túra, která byla 10 kilometrů dlouhá.  V polovině cesty jsme si měli opékat buřty a poté ji ukončit návštěvou lanového centra.

Všichni jsme se sešli v 8.10 hodin na vlakovém nádraží a odjížděli jsme v 8.17 hodin. Když jsme přijeli do Cihelen, byla nám vysvětlena pravidla, a kde a kdy se sejdeme.

Začátek byl nejhorší. Asi tak dvě hodiny v kuse jsme chodili do kopečka. Když jsme si mysleli, že to nejhorší bylo za námi, tak jsme si oddychli.

Moje, nevím jestli i ostatních radování, ukončila cesta lesem. Byly tam samé strmé kopce, všude samá větev a příšerně úzké cestičky. Nebýt Markéty, skončila bych asi v nemocnici! Celou cestu mě držela a pomáhala mi.

Jakmile jsme dorazili ke Svatošským skalám, můj vztek se rozplynul někde v dáli. Bylo to kouzelné místo s překrásnou krajinou. O další hodinu později jsme dorazili do tábořiště, které bylo blízko Lokte. Opékali jsme si buřty. Všichni nasycení jsme se vydali dál.

Kolem dvanácté hodiny jsme už byli v lanovém centru v Lokti. Lanových překážek jsem se nezúčastnila a celkem toho lituji. Poté jsme měli rozchod a po druhé hodině jsme všichni jeli domů.

Celý výlet můžu hodnotit na jedničku. Byl opravdu skvělý. Nejhezčí na něm byla ta procházka přírodou. Nejhorší byl asi ten les.