Rozhovor s paní Mgr. Jiřinou Dobiášovou, třídní učitelkou 8. ročníku

18.10.2012 07:30

Autor: Patrik Kubálek, 9. ročník

 

PK: Dobrý den, můžete se nám představit?

JD: Dobrý den, já jsem Jiřina Dobiášová.

PK: Proč jste se stala učitelkou?

JD: Abych mohla učit kvalifikovaně a zodpovědně na základní škole.

PK: Jaký obor jste studovala?

JD: Já jsem vystudovala více oborů, jednak pedagogické minimum pro střední školy, takže můžu učit třeba odborné předměty na zemědělské škole. Pak mám aprobaci pro biologii a chemii, pro druhý stupeň a pak mám ještě to, čemu se říká koordinátor environmentální výchovy, což je vlastně výuka o životním prostředí.

PK: A baví vás učit?

JD: Určitě a nejvíc mě baví, když mě děti vnímají a chtějí se učit.

PK: A jak dlouho učíte?

JD: Teď to bude šestnáct roků.

PK: A jaké máte zájmy a koníčky?

JD: Takže mým největším koníčkem je příroda, mám doma zvířátka, mám spoustu kytiček, zahrádku. Takže to je můj největší koníček.

PK: Jaké máte doma zvířátka?

JD: Mám dvě krásné kočičky, tříbarevné. Mám pejska a mám morče.

PK: Děkuji Vám za rozhovor.