Rozhovor s paní Mgr. Hanou Novotnou, třídní učitelkou 5. ročníku

15.10.2012 07:12

 

Autor: Michaela Ivaniczová, 6. ročník

 

MI: Dobrý den, jmenuji se Míša Ivaniczová a chtěla bych se Vás zeptat na pár otázek.

MI: Jak dlouho pracujete jako paní učitelka?

HN: Já už hodně dlouho, tak přes třicet let.

MI: Co ráda děláte ve volném čase?

HN: Hrozně ráda chodím do přírody, hrozně ráda třeba chodím na houby. Mám pejska, toho mám moc ráda. A teď mám hlavně dva vnoučky, takže nejvíc se věnuji vnoučkům.

MI: Máte ráda děti?

HN: No, kdybych je ráda neměla, tak už tu dávno nejsem (smích).

MI: Kolik tříd jste už učila?

HN: No, víš, to bych dlouho počítala, to ti takhle rychle neřeknu, protože za tolik let, to se prostřídalo hodně. Přesně nevím.

MI: Co Vás rozesměje?

HN: A docela hodně věcí. Já se ráda směju (smích).

MI: Co máte nejraději?

HN: Nejradši? Svojí rodinu, svoje vnoučky, manžela, rodiče a z toho ostatního – ráda mám svojí práci a taky teda toho mého pejska (smích).

MI: Jaký předmět Vás baví nejvíce?

HN: Nejvíc, asi čeština.

MI: Děkuji za rozhovor a na shledanou.