Rozhovor s paní Annou Kubincovou, třídní učitelkou 7. ročníku

17.10.2012 07:18

Autor: Matěj Horvát

 

MH: Dobrý den, jmenuji se Matěj Horvát a chtěl bych se Vás zeptat, do jaké školy jste chodila?

AK: Myslíš, střední školu nebo základní?

MH: Základní.

AK: Tak základní škola, v Tuhnicích, v Karlových Varech.

MH: Jak se Vám líbilo ve škole? Na střední škole.

AK: Střední školu jsem navštěvovala Gymnázium Karlovy Vary. Na gymnáziu se mi líbilo moc, protože to byla pro mě určitým způsobem výzva a mohla jsem dělat třeba víc než ostatní děti na středních školách. Podívala jsem se do cizích zemí, takže mně se na střední škole líbilo.

MH: Jak dlouho už učíte?

AK: Učím tady, v bečovské škole, třetím rokem.

MH: Proč jste si vybrala tuto práci a co se Vám na ni líbí?

AK: Tato práce mi byla nabídnuta, paní ředitelkou zdejší školy, protože jazyky umím. A na této práci se mi líbí, práce s dětmi.

MH: A na kolika školách jste učila?

AK: Pouze na této.

MH: Děkuji.